مدیرکل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: حمایت از ایده‌ها و فکرهای نو در زمینه اقتصاد مقاومتی 

کد خبر: ۲۴۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 04 June 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: یده‌ها و فکرهای نو در زمینه اقتصاد مقاومتی حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهرداد جهاندیده پیش از ظهر امروز در کارگروه اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است، اقتصاد باید مقاوم باشد و بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه  دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع و تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی گفت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری حکیمانه سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همچنین تأکید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در سطح اداره کل و در راستای برنامه‌ها و اهداف ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان را در سرلوحه کارها قرار داده‌ایم و این موضوع را به‌طور جد پیگیری می‌کنیم.

وی با تشریح برنامه‌های ابلاغی وزارت متبوع با رویکرد اقتصاد مقاومتی، افزود: باید پروژه‌ها و برنامه‌هایی که به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی کمک می‌نماید در حوزه‌های تخصصی و رسالت‌های وزارت متبوع احصا گردد.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی همچنین خواهان ارائه ایده‌ها و فکرهای نو در خصوص عملی نمودن شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی از جانب اعضاء کارگروه شد و تصریح کرد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به دور از هرگونه اقدام شعاری و برخوردهای کلیشه‌ای، تحلیل و شناسایی درست موانع تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین بررسی راهکارهای غلبه بر این موانع لازم و ضروری است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه تعاون و نقش بخش تعاون در توسعه اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: توسعه تعاون، یکی از بنیادی‌ترین کارها در راستای استقرار عدالت اجتماعی است.

همچنین در ادامه این نشست رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های آتی و وظایف هریک از اعضاء را تشریح نمود و هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تدوین برنامه‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی را ارائه نمودند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار